.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیریت سواحل نیازمند اقدامی اثربخش و جدی است
شمال نیوز: دبیر ستاد ساماندهی سواحل محمودآباد، گفت: مدیریت سواحل نیازمند اقدامی اثربخش و جدی است.
 مدیریت سواحل نیازمند اقدامی اثربخش و جدی است

به گزارش شمال نیوز، محمد محتاطی دبیر ستاد ساماندهی سواحل محمودآباد در اولین جلسه ستاد ساماندهی سواحل این شهرستان در امسال، گفت: مدیریت سواحل نیازمند اقدامی اثربخش و جدی است و امید است با نگاه ملی به حوزه ساحل شاهد اقدامات مطلوب و جلب رضایت مسافران و شهروندان باشیم.

وی با اشاره به هزینه‌های سنگین مدیریت سواحل به منظور تامین امنیت جانی مسافران و ارائه خدمات مطلوب در همه‌ی حوزه‌ها و جلب رضایت هموطنانمان و شهروندان افزود: مدیریت سواحل در سال گذشته بیش از ۲۰ میلیارد ریال هزینه در شهرستان با خود همراه داشته است.

محتاطی گفت: نعمت دریا در محمودآباد به دلیل عدم فراهم بودن زیر ساخت‌های مناسب و تامین اعتبارات لازم با توجه به حجم گسترده حضور مسافران تبدیل به نقمت شده است.

وی فزود: بنا بر اعلام اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بیش از ۳ هزار خانه مسافر در محمودآباد و سرخ رود فعال می‌باشد که هیچگونه مشارکتی در تامین زیرساخت‌های حضور مسافران در ساحل ندارند.

دبیر ستاد ساماندهی سواحل محمودآباد از ساماندهی فعالیت چهارچرخ‌ها و اجرای ۲۰ پیست تردد چهار چرخ در ساحل سرخ رود و محمودآباد خبر داد و گفت: امسال بنا به درخواست شهروندان و مسافران شاهد کاهش حضور و تردد چهار چرخ در ساحل خواهیم بود و انتظار می‌رود متقاضیان فعالیت در این بخش با توجه به عدم بازدهی مناسب مالی این شغل از سیاست‌های ستاد تمکین کنند.

شهرداری تهران در ساماندهی سواحل مشارکت کند

محتاطی دبیر ستاد ساماندهی سواحل محمودآباد با تاکید به موقعیت جغرافیای شهرستان به عنوان اولین شهر ساحلی از مسیر پایتخت کشورمان به استان مازندران گفت: بخش قابل توجهی از خدمات ارائه شده در ساحل متوجه شهروندان تهرانی است که انتظار می رود شهرداری تهران در حوزه ساماندهی سواحل مشارکت داشته باشد.

دبیر ستاد ساماندهی سواحل محمودآباد افزود: متاسفانه به علت افزایش ساخت و ساز برج‌های بلند مرتبه در ساحل امکان اجرای طرح‌های دریا ویژه بانوان در امسال بجز ساحل شهرک خصوصی خانه دریا وجود ندارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.294 seconds.